יום שני, 23 במרץ 2015

סטיילינג זה כל הסיפור - חלק א'

הגלגלים בראש כל הזמן נעים, מנסות כל הזמן לחפש עוד דברים לעניין אתכם, שיהיה לכם כיפ להיכנס אלינו לדף, שיהיה לכם רצון להמשיך ולעקוב אחרינו בציפייה למשהו חדש, אחר.

באחת מהפגישות שערכנו (מתעקשות על פגישות עבודה רישמיות ביננו) החלטנו לחפש מישהי / מישהו שנוכל ליצור יחד שיתוף פעולה מעניין על מנת להביא לידי ביטוי את היופי הטמון בפריטי הוינטאג' שלנו, ויחד עם הכישרון, הכלים והידע נוכל ליצור יחד משהו ייחודי.

חשבנו,
וחשבנו,
ומהר מאד העלינו רעיון לביצוע, עליו דיברנו פעמים רבות.

אומרים שכל עכבה לטובה, ושלמשהו טוב מחכים ?
אז חיכינו, מעט התעכבנו וזה קרה.


צילום: עדית הלוי


פנינו לחברה טובה שלנו שאנחנו מאד אוהבות ומעריכות לימור אורן.
לימור, מתמחה בעיצוב והום סטיילינג (הלבשת הבית) היא מבחינתנו גורו של עיצוב. כשהיא מביטה על פריט שומם ובודד ככל שיהיה, מיד היא מזהה את הפוטנציאל הטמון בו ומפיחה בו חיים חדשים - מין כשרון כזה. 

חלוקת התפקידים היתה ברורה: לימור אחראית על הסטיילינג, אנחנו על הבאת הפריטים והצילום.

במכירה האחרונה שהתקיימה אצלנו בחצר הסטודיו, לימור עברה יחד איתנו והצביעה על פריטים שבחרה לצילומים. את הפריטים הכנסנו לארגזים בציפייה למפגש.

מעבר לבחירת הפריטים, לימור היתה זו שבחרה גם את הלוקיישן.  

ליום הצילומים התייצבתי אנוכי, עדית, חמושה במצלמתי אהובתי, שלל ארגזים עמוסים פריטים והתרגשות שיא. טלי, שלא יכלה להיות נוכחת באותו הזמן איתנו, ליוותה אותנו מרחוק וקיבלה כל הזמן עדכונים חמים מהשטח.

את התמונה בה לימור פוגשת בארגזים לא תעדתי, אבל בחרתי לתת כותרת - לימור בחנות ממתקים - כי כמו שילד נכנס לחנות ממתקים ועיניו גדלות - כך לימור נראתה, הראש מתחיל לעבוד ותוך שניות (הלו, מה עם קפה? משהו? ) היא כל כולה בעבודה, ריכוז שיא, והתרגשות רבה מהעשייה. 



לימור אורן - הום סטיילינג
צילום: עדית הלוי
פריטי וינטאג': "סבתא מרים"

הרעיון של לימור היה ליצור שולחנות לפי צבעים, אנחנו בטח לא התערבנו, אמון מוחלט בכל מה שעובר תחת ידיה. 


סטיילינג: לימור אורן
צילום: עדית הלוי
פריטים: "סבתא מרים"

מלא קריאות וואו נשמעו בחלל, בעיקר מכיווני, ומאות הקלקות על המצלמה. 
איזה כיפ, אפשר לעצור ת'זמן? נחמד לנו פה.


סטיילינג: לימור אורן
צילום: עדית הלוי
פריטי וינטאג': "סבתא מרים"

בזמן שלימור מעמידה את הפריטים ויוצרת פריימים לצילום, היא גם מגלה סודות של סטייליסטית - כמו למשל - קופסת פח של עוגיות וילי פוד חבוטה מעט שהיתה בדרכה לפח על ידינו - הופכת בן רגע לעציץ יפהפה שהוא חלק בלתי נפרד מהסצינה.


סטיילינג: לימור אורן
צילום: עדית הלוי
פריטי וינטאג': "סבתא מרים"

רוצה לומר, הפריט, גם אם לא נראה הכי יפה, גם אם נדמה כי אין ממש מה לעשות איתו - אז זהו, שצריך להשקיע עוד מחשבה והנה, הפריט מקבל חיים משל עצמו. 

זה הסוד - לזהות את הפוטנציאל הטמון בפריטים. לעיתים קשה לנו לדמיין את השימוש בפריט מסויים, ונראה שאחרי צפייה בצילומים שנעלה לפניכם, ניתן יהיה להבין שאפשר ליצור פינות מעוצבות מלאות בסטייל, צריך רק לדעת את השילוב הנכון. 


סטיילינג: לימור אורן
צילום: עדית הלוי
פריטי וינטאג': "סבתא מרים"

וזה בדיוק הכישרון של לימור - אחרי השעות שבילינו יחד, חזרתי הביתה עם המון תובנות. פתאום התחלתי להסתכל על כל פריט אחרת, כל אחד מהם מאותו רגע קיבל תשומת לב מיוחדת ואפילו הצלחתי ולו במעט לדמיין איך הוא יוכל להיראות בבית החדש שיאמץ אותו.


סטיילינג: לימור אורן
צילום: עדית הלוי
פריט וינטאג': "סבתא מרים"

במהלך אותו בקר, שלחתי לטלי תמונות לנייד, והתשובות שלה חוץ מ "וואו"
ו - "חייבות להמשיך ולצלם רק ככה", היו גם :
 "זה שלנו? - לא מזהה"
 "מה זה הפריט הזה? לא זכרתי אותו"

אז כן, יש לנו המון פריטים, כולם יפים, כולם מיוחדים, אוהבות את כולם באותה מידה, ובזכות החשיפה ועם הטאץ' המתאים ותשומת הלב של לימור לקבץ אותם ככה בכשרון - הכל נראה אחרת. יפה יותר, מזמין יותר ובעיקר שימושי יותר.


צילום: עדית הלוי
תוך כדי העמדה של לימור לסטיילינג, גיליתי את הכיתוב המקסים הזה מאחורי גובלן
נסים בין 2.5 שנים 1971 I ממה ביה



ולסיום חלק א' חייבות הסבר קצר - התמונות שצרפנו פה לפוסט, הינם רמז למה שהתרחש באותו בקר של צילומי סטיילינג - ואנחנו עדיין לא חושפות אותן במלואן בכוונה. הסיבה היא שבזמן שניסינו לקבוע יום לצילומי סטיילינג, קיבלנו תשובה שאנחנו משתתפות ביריד החלומות של נתנאלה 


(יששששש !!!!)

ולכן החלטנו שהעיכוב כנראה באמת היה לטובה, ואת צילומי הסטיילינג שתכננו לעשות סתם ככה בשבילנו, נקדיש לפירסום לקראת היריד, ויכלול את פריטים שאנחנו מתכננות להביא איתנו ולהציג למכירה ביריד.  אז עוד קצת סבלנות, מבטיחות שחלקו השני של הפוסט כבר יהיה מלא בתמונות המשקפות את כל מה שתואר פה בפוסט.


סטיילינג: לימור אורן
צילום: עדית הלוי
פריטי וינטאג': "סבתא מרים"

ובהזדמנות זאת נעדכן אתכם שיש לנו ניוזלטר - אז אתם מוזמנים להיכנס ללשונית Join Our Mailing List בדף העיסקי ולהרשם לקבלת הניוזלטר.

ובסוף השבוע הקרוב אנחנו מתארחות בשתי מכירות:
יום שישי 27.3.15 יריד יד שניה בהר אדר 
יום שבת 28.3.15 מתארחות אצל חן איתן שץ במסגרת בתים פתוחים ברמות השבים.
(פרטים נוספים תוכלו למצוא פה בבלוג בלשונית "אירועים")

יאללה ביי
טלי ועדית


לב :  מעשה ידיה של לימור אורן
צילום: עדית הלוי
פריט וינטאג': "סבתא מרים"




























2 תגובות: