יום רביעי, 8 בינואר 2014

פוסט בהפתעה

היום 8.1.14 יש יום הלדת לטלי. חשבתי איך אוכל להפתיע את החברה הכי טובה שלי. ואז בא לי רעיון - אנחנו בפרוייקט צילום מטבחים? אסע לצלם את המטבח שלה ואעלה לפוסט בדיוק ביום ההלדת, כולל ברכות.           

אז טלי קבלי:

 ה  פ  ת  ע  ה !!!!! 

מטבח # 2 - המטבח של טלי

טלי גרה בבית פרטי מדליק, ישן כזה עם גג רעפים וחצר קדמית ואחורית. הבית בשכירות ומן הסתם לא ניתן היה לבחור את צבע הקרמיקה והשיש במטבח, אז מתוך זה ניסתה להוציא את המיטב. קצת טאצ' אישי.

טלי אוהבת את המטבח. הכי היא אוהבת להדיח כלים. נשמע הזוי אבל זה הפטיש שלה. כלים. כשאנחנו חוזרות עם פריטי וינטאג' מאובקים, התחנה הראשונה היא במטבח. טלי שוטפת ומבריקה אותם אחד אחד ורק אז הם מצולמים ונכנסים לתצוגה בחדר. 



מהמטבח יש דלת ישר לחצר האחורית, טלי חיפשה בית עם גינה. לא ויתרה. אוהבת לשתול פרחים, להכין עציצים, לדלל חול לגרף עלים וכל מיני כישורי גינה כאלה ואחרים. זה קורה בדרך כלל או מוקדם בבקר או בשבתות (החופשיות מוינטאג'). כשמצאה את הבית הזה, השמחה היתה רבה והאנרגיות החיוביות החלו לזרום. 
בחצר (זו הנשקפת בצילום) אנחנו עורכות את אירועי המכירה הגדולים שלנו. 



טלי אוהבת את הים. עמוק עמוק מתחת למים אהבה לצלול ולהנות מהנוף התת קרקעי, והיום נוהגת להשכים קום בשבתות ולצאת לחוף היום (במיוחד אחרי הגשמים)ולאסוף צדפים. גם לגביהם חל נוהל שטיפה וקירצוף. הם מוכנסים לאחר כבוד לכלי זכוכית גדולים ומוצבים בבית לראווה ....גם במטבח. מקסים. כנראה מהווה השראה לתבשילים המיוחדים.



על הקיר במטבח תלוי פאזל גדול שמוסגר עם תמונת טבחים, ממול, ליד תנור הבישול תלוי גובלן של טבח (נגיעת הוינטאג של טלי במטבח) נו, אחרי כל כך הרבה רמזים בנושא בישול, אפשר כבר להריח את התבשילים, לא? 


















אתמול כאמור הגעתי לצלם. במטבח פגשתי את שני ילדיה או כפי שאני מכנה אותם  "הבנדיטים", מכינים לאמא וואן ביג קאפקייק !!!
הרעיון היה למלא בקרם, לקשט ולהגיש לאמא שתנגוס בכיפ. נו, אז אמרו, התחיל באחד ונגמר בשניים ענקיים ועוד מגש של 12 קטנים. שאני לא אתעד את הרגעים המתוקים האלה? נשארתי ו....נסחפתי.





שימון התבנית ופיזור קמח בארבע ידיים






טלי, חברתי הטובה, את לא אוהבת את המילה "אחותי", לא יודעת לומר "ממי" ואף לא הוגה את המינוח "מהממת", אבל מ'כפת לי, את אחותי ממי, ואת מהממת !!! אני מאחלת לך בריאות ואושר, צחוק (כמו שרק אנחנו יודעות לצחוק יחד) וכיפ, שהרצונות והמשאלות יתגשמו במהרה ושתדעי ליהנות מכל אחד ואחד מהם. סומכת עליך הכי בעולם ושמחה שאנחנו שותפות בדרך העיסקית שלנו ומצליחות להתגאות בכל מהלך שאנו עושות יחדיו.

יאללה הרווחת פוסט.




יום הלדת שמח !!!!




אוהבתותך
עדית.