יום שלישי, 1 באפריל 2014

מלכת הלבבות

"מה זה הפרוייקט הזה שלכן של צילום המטבחים?" היא שואלת בצניעות האופיינית לה,
"רוצה שנבוא לצלם אצלך?" 
"בטח".
בקר אחד, אחרי שמצאנו זמן שיתאים לכולנו - נפגשנו.

מטבח #8 - המטבח של לימור

לימור מתעוררת ממש מוקדם בבקר, יש מצב שהיא זאת שמעירה עבורנו את התרנגולים, לכן כשהגענו נראה היה שעבורה זה כבר אמצע היום. לוקח זמן לעכל מה שרואים, יש מין ניקיון וסדר בחפצים, בצבעים, במראה...מרגיע.

צלום: עדית ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"

פרחים ונרות...איזו אוירה נעימה. התיישבנו על הבר, התכבדנו בתה ועוגה שנאפתה בתבנית לב, והתחלנו לקשקש.

צילום: עדית ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"

לימור אורן, מעצבת פנים ומתמחה בסטיילינג, והיא כזאת מצחיקה וטובת לב. לימור לא אוהבת לדבר על עצמה, וככה בצניעותה היא פשוט מגיעה ומיד נרתמת לעבודה ולעשייה. בכישרונה הרב ובידע המקצועי שלה היא יודעת מיד מה לעשות. לימור השתתפה בפרויקטים רבים בהתנדבות, תרמה מזמנה ומכספה, ותמיד תמיד עשתה הכל ברוחב לב ובאהבה.
פלא שביתה מלא לבבות? אישה שכולה לב אחד גדול !! זה מתבקש.

צילום: עדית ל "סבתא מרים - איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"


ללימור יש חוש מיוחד לזהות פריטים ולדעת בדיוק מה לעשות איתם ואיפה להניח אותם. ברגעים אלה שהבלוג נכתב, אנחנו יודעות שמה שראינו ותעדנו כבר לא נראה אותו דבר. ככה היא, מזיזה, משנה, צובעת, מתקנת....הכל בשקט בשקט ובדיוק מופלא.


צילום: עדית ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"


אני יושבת חסרת מנוחה על הכיסא הגבוה, כל פעם מגניבה מבט לכיוון הסלון - יש שם כל כך הרבה פריטים ופרטים שלא כדאי לפספס. הכל מסודר בטוב טעם, שילוב של צבעים מרגיעים, רעיונות עיצוב שהם כל כולם מעשה ידיה של לימור - מוכשרת, כבר אמרנו?

צילום: עדית ל"סבתא מרים - איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"

אצל לימור בדרך כלל הרעיונות עולים באישון לילה, וככה כשכולם כבר ישנים, היא מתחילה ליצור. כשדיירי הבית מתעוררים לבקר חדש, לא מזהים את הבית....

צילום: עדית ל"סבתא מרים- איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"

חייבת להודות שהמהלך שהותנו אצל לימור חשנו מעט גאווה על כך שפריטים רבים שלה נרכשו אצלנו. כשלימור רואה משהו שהיא אוהבת, מיד היא מזהה את הפוטנציאל הטמון בו. אנחנו מבחינתנו יודעות כבר שהגלגלים עובדים, התמונות בראש רצות - זה הזמן שאנחנו עומדות בצד בשקט....וההחלטה לא מאחרת להגיע. בדרך כלל חיובית כמובן. אנחנו רגועות - הפריט מגיע לבית טוב, לפינה חמה, וגם אם ישודרג (ראו דוגמת השרפרף שרופד בשחור לבן) יקבל יחס מעולה. הכיף הגדול הוא שלימור תמיד מפרגנת לנו בחזרה בתמונות ומילים חמות ואנחנו בהחלט מעריכות את זה וזה המקום לומר לך לימור שאנחנו אוהבות אותך.

צילום: עדית ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"

ולסיום סיומת, הכנו ללימור הפתעה קטנה - לימור נבחרה לעצב שולחן חג ב"יריד החלומות של נתנאלה". מבין מספר יוצרות, קל היה לנו לזהות את השולחן של לימור - טקסטיל, עץ, הדפסי מילים ו....לבבות. צילמנו את השולחן והסתובבנו שם אף גאות - "כן, אנחנו מכירות את המעצבת, היא חברה 'שלנו" :-)

צילום: עדית ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"

צילום: עדית ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"

צילום: טלי ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"

לימור, תמשיכי ליצור, לרגש, ולתבל הכל בכישרון ובחוש ההומור המופלא שבך.
==============================================
מחר, יום שישי 4.4.14 אנחנו מציגות את פריטי הוינטאג' שלנו במכירה מיוחדת שנקראת "גראז' סייל מעצבות וסטייליסטיות" שמתקיימת אצל מירי בלבול בחצר הבית ברעות (לילך 38) תבואו יהיה כיפ. 

בשבת, 5.4.14 אנחנו מתארחות במכירה אצל חן איתן שץ מ "אחד אחד" במסגרת "בית פתוח-רמות השבים"

ממליצות לכם להיכנס ללשונית אירועים כאן בבלוג ולקבל את הפרטים המלאים לגבי שני האירועים הקרובים.

שיהיה לכולנו חג חירות שמח
להתראות
טלי ועדית

צילום: עדית ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"