יום חמישי, 27 בפברואר 2014

עגבניות אדומות

את ההצעה לבוא לצלם את המטבח של ויקי קיבלנו בשמחה. עבורנו לבוא לבקר בדירה של מעצבת פנים זו חוויה בפני עצמה. על דלת הכניסה מצידה החיצוני ציורים של שני הילדים הקטנים - איזה יופי, נכנסים הביתה עם חיוך. 

מטבח # 6 - המטבח של ויקי

ויקי מקבלת אותנו מלאת חיוכים והתרגשות. התיישבנו סביב שולחן האוכל במטבח, על כסאות איימס לבנים יפים, אחד מהאוספים האהובים של ויקי בבית. המטבח מוצף באור שמש. ויקי מכינה לנו קפה ותה, פירות חתוכים בתוך קעריות קרמיקה לכיבוד. חגיגה.


צילום: עדית ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"


התחלנו לדבר על האהבה המשותפת לשלושתנו - וינטאג'. שיתפנו אותה בחוויות שלנו מהשיטוטים, ויקי סיפרה לנו על הסיורים שהיא עורכת בשוק הפשפשים. ככה משלבת עבודה ואהבה - מי שכבר סייר עם ויקי חווה הנאה צרופה, ומי שלא, אנחנו ממליצות בחום - זו בהחלט חוויה מיוחדת במינה. 


צילום: עדית ל"סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"

לויקי ידע רב בכל מה שקשור לאומנות. כל כלי מוגש לשולחן יחד עם הסבר קצר, בארון כוסות זכוכית צבעוניות שויקי מוציאה להראות לנו, פסלים מונחים על השיש ועל השולחן וכמובן פזורים בבית, לכל אחד סיפור. כל פריט מקבל תשומת לב מיוחדת, אפילו המקרר עליו הדביקה מסגרות ובהן תמונות וציורים. רעיון מקסים !




צילום: עדית ל"סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"


כשויקי מתחילה לדבר על האוספים שלה, על אמנות וכל מה שהיא אוהבת, "נדלקות" לה העיניים... קל להתחבר לסיפורים שלה. מהר מאד הבנו שמפה לא נצא כל כך מהר. כיפ פה.

ואז נשלפה הקופסא עם התמונות מהאוסף (הנוסף) שלה, תמונות ישנות בשחור לבן. לויקי חיבה עצומה לתמונות ישנות, הניחה על השיש במטבח וככה עמדנו שלושתנו שולפות תמונות אחת אחרי השנייה.....איזה אוסף מקסים ומוקפד.



התפתחה שיחה על מה היה פעם, איך עיצבו את הבתים, איך שמו לב לפרטים אחרים מהיום, כמה צניעות היתה בחפצים. חבל שלא היה מי שיצלם את הבעות הפנים של טלי ושלי מקשיבות מרותקות. כדי להמחיש את דבריה, שלפה ויקי ספרים מתוך אוסף ספרי העיצוב הישנים שלה, הניחה על השולחן במטבח והתחילה לעלעל בהם כאילו פגשה אותם בפעם הראשונה. חברים.....זה מדבק !! מיד כל אחת לקחה ספר ובלי לשים לב התחלנו למלמל שם כל מיני משפטים לא ברורים שמסבירים את ההתלהבות.


צילום: עדית ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"


צילום: עדית ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"

ויקי ובנזוגה טיילו הרבה בעולם ולכן אופי הבית מתובל בסיפורים ובחפצים שאספו. אמנם ישבנו במטבח אבל מכל עבר צץ משהו ששובה את העין ומיד מוביל להסבר ולסיפור מעניין. תוכלו להתרשם מהדירה בכתבה שפורסמה ב Mako Living. וכן, להיכנס לדף העסקי של ויקי עוזר - עיצוב פנים ולהתרשם מהעבודות שלה, ומההשראות והידע המקצועי הרב שלה.


בלית ברירה נאלצנו לקום ולעזוב. המפגש הזה, חיבר ביננו והותיר טעם של עוד. מאז שצילמנו אצל ויקי נפגשנו מספר פעמים והפכנו לחברות. 


בסוף השבוע הבא, (שישי-שבת 7-8/3/14) אנחנו עורכות אצלנו בחצר מכירה וויקי תגיע עם חפצים מהאוסף הפרטי שלה ותציג הכל למכירה.

כמובן שנעדכן אתכם ממש בקרוב בפרטים לגבי המכירה הקרובה ולגבי הפתעות נוספות שטלי ואני מכינות לכם. אז שימו לב שהדף שלנו אצלכם במועדפים שלא תפספסו.


לנו היה כיפ,
מקוות שגם אתם התחברתם ואהבתם
נשמח לקרוא תגובות

אנחנו פה תמיד,
אוהבות
טלי ועדית


צילום: עדית ל "סבתא מרים-איסוף ומכירת פריטי וינטאג'"