יום שישי, 13 ביוני 2014

תחנה ראשונה בעמק

לפני חודשיים פגשנו את שירי פלג בפעם הראשונה פנים אל פנים, במפגש שיתופי פעולה על הדשא אצל מיכל אגם בשריד.
התברר ששירי עוקבת אחרינו כבר זמן רב ומצאנו עצמנו יושבות יחדיו ומתחילות שיחה על שאיפות ורצונות....ואפילו חלומות.
הטלפון לא איחר להגיע, התחלנו לדבר על אירוע משותף, שירי תארח, אנחנו נגיע עם הוינטאג'.... ככה בגדול, לא סגרנו פרטים, קבענו למאי.
שירי הרגישה הכי בנח לחלוק איתנו את התחושות, החששות והציפיות שלה מהאירוע המשותף שנארגן, ואנחנו היינו הכי גאות שמשהו חדש עומד לקרות. מהר מאד כבר סגרנו על התאריך.
וזה קרה. התחנה הראשונה במסע שלנו לצפון הייתה בבית משפחת פלג בגבעת אלה אשר בעמק יזרעאל.




התעוררנו ממש מוקדם בבקר ויצאנו לדרך. האוטו עמוס לעייפה עם כל טוב פריטי הוינטאג' שרק יכולנו לדחוס לתוכו, ואנחנו שתינו.....במצב רוח מעולה והתרגשות שיא.




בזמן שאנחנו סידרנו את הפינה שלנו, שירי הכינה שולחן כיבוד לתפארת בצבעים תואמים ובדיוק עד לרמת הסרט סביב הצנצנת, מדבקות, רישומים...יצרה שולחן בסטייל.



שירי הכינה הפתעה לבאי המכירה ופיזרה ברחבי הבית כרטיסיות עם סיפורים. כך בעצם, פתחה את ביתה לאורחים שהגיעו (והגיעו!!)וכדי שלא תצטרך להתלוות לכל אחד בנפרד (על אף שעשתה זאת כמעט עם כולם) הכרטיסיות סיפרו את הסיפור. רעיון מקורי וייחודי.



להסתובב בביתה של מעצבת פנים זו חוויה מיוחדת, פה, אצל שירי בבית, הרגשתי שאני נכנסת לתוך מגזין עיצוב. אהבתי.   





עזבתי הכל ונעלמתי לדקות ארוכות, ממש צללתי לתוך היופי הזה בלי הפרעות, כמובן עם המצלמה עליי, מתעדת, מנסה ללכוד בעיניי כמה שיותר פריטים, השראות, רעיונות...וכשיצאתי חזרה לחצר (והחזרתי את הלסת למקומה) היה זה תורה של טלי להיכנס לסיור בבית.








יום אחד, שירי התקשרה אליי, זה היה לפני המכירה ותוך כדי שיחה "הזהירה" אותי שהבית שלה לא וינטאג'. כמובן שחייכתי לעצמי, ממש לא ציידת בתי וינטאג' אנוכי, כל הכיפ זה לראות כלמיני בתים וסגנונות. בסיור שערכנו בבית מצאנו המון פריטים משופצים ששירי ובנזוגה גיל, יצרו יחדיו בכישרון רב - כל כך יפה ומיוחד.


חלק רב מהפריטים הקיימים בבית שייכים למשפחה, מה שמיד גורם לנוסטלגיה לתפוס מקום של כבוד, ויחד עם הפריטים העכשוויים, הבית מקבל אופי מיוחד.


אנחנו נהנינו ! בחצר המרווחת הייתה אוירה נעימה ביותר, האנשים שהגיעו הסתובבו בחצר ובבית, שמענו סיפורים למראה חפצים מוכרים שהבאנו איתנו - חוויה !! 






כשהזמן חלף לו ושעת הסיום הגיעה, התחלנו לארוז. להכניס חזרה לארגזים, לקפל המפות, להעמיס התמונות, לקפל השולחן ובעזרתו האדיבה של גיל (תודה גיל!!) העלינו לאוטו, ו....הגיע הזמן ללכת אבל ממש לא בא לנו. 

אז לא הלכנו.

עברנו למרפסת האחורית, שירי הכינה לנו משקה צונן, התרווחנו לנו והמשכנו לדבר...ולדבר...ועוד קצת להכיר, ולשתף, ולצחוק....וכשכבר ממש עבר הזמן והבנו שדרך ארוכה עוד לפנינו חזרה הביתה...נפרדנו.

שירי, היה לנו כיף. תודה על האירוח.


מבחינתנו, שמחנו שיצאנו לדרך. בכל מיפגש שכזה אנחנו מכירות אנשים חדשים, לומדות, מחכימות, מסיקות מסקנות, ובעיקר נהנות וחוות חוויות - כבר ערך מוסף למכירה עצמה.

התחנה הבאה שלנו היא קיבוץ חניתה, שם תארחנה אותנו שלוש נשים מקסימות שהחליטו להרים את הכפפה ובהזדמנות זאת ליצור יריד לפתיחת הקיץ בקיבוץ. 

ביום שישי 20.6.14, במקום מקסים בשם "חנותא" בקיבוץ חניתה, נציג את פריטי הוינטאג' שלנו. יחד איתנו יהיו גם בגדי וינטאג' ויד שנייה, תכשיטים, מוצרי נוי המיוצרים ע"י אנשים מיוחדים, קוסמטיקה טבעית ותיקים סרוגים.

מי שמכיר חברים, משפחה שמתגוררים בצפון, שתפו ועניינו אותם - נשמע שהולך להיות אחלה של יום !!
(פרטים נוספים ופירוט לגבי שאר המשתתפות תמצאו בדף האירוע בפייסבוק ובלשונית "אירועים" פה בבלוג)

להתראות
עדית וטלי